Polityka jakości oraz polityka środowiskowa wyraża misję firmy:
Świadczenie usług, których jakość, nowoczesność i atrakcyjność zapewni klientom pełne zadowolenie, a spółce pomyślny rozwój.
Normy i standardy zostały wdrożone, a następnie certyfikowane w trosce o środowisko naturalne, jakość świadczonych usług oraz w odpowiedzi na potrzeby Klientów. Stały się one podstawowym filarem strategii działania realizowanej przez Spółkę.
Wdrażanie i certyfikacja na osi czasu:
- 2000 rok: certyfikacja ISO 9001 – System Zarządzania Jakością
- 2005 rok: certyfikacja ISO 14001 – System Zarządzania Środowiskowego
- 2008 rok: certyfikacja ISO 22000 – System Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności
- 2017 rok: certyfikacja standardu IFS LOGISTICS – Bezpieczeństwo w łańcuchu dostaw
- 2020 rok: certyfikacja ISO 28000 – System Zarządzania Bezpieczeństwem w Łańcuchu Dostaw
- 2025 rok: certyfikacja GMP+ przechowywanie i przeładunki pasz
Potwierdzenie wydanymi certyfikatami, wdrożoną i stosowaną Polityką Jakości, Środowiskową, Bezpieczeństwa w Łańcuchu Dostaw i Bezpieczeństwa Żywności to jasny komunikat, że JAS-FBG S.A. kładzie duży nacisk na jakość świadczonych usług, bezpieczeństwo żywności i nie jest obojętna na los środowiska naturalnego.
JAS-FBG S.A. jest członkiem FIATA (Fédération Internationale des Associations de Transitaires et Assimilés) – największej międzynarodowej organizacji zrzeszającej firmy spedycyjne z ponad 150 krajów. Do jej celów należą m.in. podnoszenie jakości usług świadczonych przez członków i reprezentowanie ich interesów na polu międzynarodowym. Personel JAS-FBG S.A. regularnie uczestniczy w szkoleniach organizowanych przez FIATA stale podnosząc swoje kwalifikacje.
JAS-FBG S.A. jest również członkiem IATA (International Air Transport Association) Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych, światowej organizacji handlowej z siedzibą w Montrealu i Genewie skupiającą dziś 230 przewoźników. Głównym zadaniem organizacji jest wsparcie dla przemysłu lotniczego w sprawach uczciwej konkurencji.