Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

JAS-FBG S.A. » Strefa klienta » Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Kiedy moja przesyłka zostanie dostarczona?

Planowo na drugi dzień roboczy, jeśli przesyłka została nadana przed godziną 10.00

Chcę zmienić adres dostawy - jak to zrobić?

Wszelkie zmiany może dokonać wyłącznie zleceniodawca zgłaszając tą konieczność w oddziale JAS-FBG S.A., który go obsługuje.

Gdzie mogę sprawdzić losy mojej przesyłki?


Na stronie JAS-FBG S.A. w górnej zakładce „śledzenie przesyłki”
https://przesylka.jasfbg.com.pl/pubtracing.aspx


Co oznacza komunikat WPROWADZONO, występujący podczas sprawdzania losów przesyłki?


Zleceniodawca wprowadził zlecenie do systemu (nie oznacza ono podjęcia przesyłki przez JAS-FBG S.A.)

Co oznacza komunikat MAGAZYN P (numer), występujący podczas sprawdzania losów przesyłki?

Przesyłka znajduje się w danym magazynie lub jest ładowana. Przemieszczanie przesyłki między magazynami można prześledzić wg dat operacji.

W każdym momencie przydzielony jest odpowiedni nr telefonu do magazynu, w którym znajduje się przesyłka.

 


Co oznacza komunikat TRANSPORT, występujący podczas sprawdzania losów przesyłki?

Kurier przewozi aktualnie przesyłkę od/do klienta.

Co oznacza komunikat ZAKOŃCZONO, występujący podczas sprawdzania losów przesyłki?


Zlecenie zostało oznaczone w systemie jako zakończone, co nie jest równoznaczne z dostarczeniem przesyłki do klienta. Zakończono proces jej dostarczania ze względu na dodatkowe okoliczności.

Co oznacza komunikat DOSTARCZONO, występujący podczas sprawdzania losów przesyłki?

Przesyłka została dostarczona do klienta.

Czy mogę sprawdzić status mojej przesyłki, jeżeli nie znam numeru listu przewozowego?


Każdorazowo do sprawdzenia przesyłki konieczny jest nr listu przewozowego.

Czy mogę otrzymać nr do kuriera, który będzie dostarczał moją przesyłkę?

Nr telefonu do kuriera pojawia się w momencie, gdy zostaje on przydzielony do dostarczenia przesyłki. Można go zobaczyć po wprowadzeniu nr listu przewozowego na stronie JAS-FBG S.A. w górnej zakładce „śledzenie przesyłki” https://przesylka.jasfbg.com.pl/pubtracing.aspx

Gdy sprawdzam status mojej przesyłki, otrzymuję informację, że wpisuję zły numer listu przewozowego. Dlaczego?

Poprawny nr listu zawiera 10 cyfr. W przypadku, gdy komunikat nadal się wyświetla, należy skontaktować się z nadawcą,
aby potwierdzić poprawność numeru.

Gdzie mogę złożyć reklamację na nieterminową dostawę/uszkodzenie przesyłki/brak przesyłki/częściowy brak przesyłki?

Wszelkie reklamacje zgłaszamy poprzez stronę https://www.jasfbg.com.pl/kontakt/reklamacje/

 


Ile mam czasu na zgłoszenie uszkodzenia przesyłki?

W przypadku, gdy opakowanie jest uszkodzone odbiorca od razu ma możliwość nieodbierania przesyłki.
W pozostałych przypadkach fakt uszkodzenia przesyłki należy zgłosić do oddziału JAS-FBG S.A., który dostarczył przesyłkę w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki. W tym wypadku zostanie wysłany do Państwa kurier, który spisze protokół.
UWAGA! Spisanie protokołu nie jest jednoznaczne ze złożeniem reklamacji.